Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookies. Více informacíSouhlasím
Nacházíte se: Aktuality
Starší příspěvky:12345678910111213141516171819

6.10.2018

Tento víkend pokračujeme dalšími ze série našich pohárových závodů. V sobotu je na programu suchý slalom v rámci JMLP, pořádaný v Kohoutovicích zdejším domácím oddílem FreeskiAcademy Brno.

Náš oddíl měl opět početné zastoupení na bedně, obzvláště mladší kategorie ukázaly svoji skvělou formu a dominanci v této soutěži. Celkově se od nás na start postavilo 18 závodníků. Pochvalu dne si vynikajícím časem v nabité konkurenci kategorie přípravka kluci vysloužil Berťa Bednář, který si suverénně doběhl pro první místo. Další umístění na nejvyšším stupínku obsadili: Áďa Přibylová v kategorii přípravka dívky a Valentina Steinhauserová v open ženy. Na druhém místě skončili Ema Lišková, Mates Přibyl a Tobiáš Keznikl a bronz brali Terka Vřešťálová a Dominik Keznikl. Všem patří velká pochvala. Podrobnější výsledky naleznete zde.

(DK)

8.9.2018

V sobotu jsme zahájili podzimní závodní sezónu Lyžařským pohárem Vysočiny hned dvěma závody- Během Matyáše Žďárského a suchým slalomem v Kožichovicích. Náš oddíl reprezentovalo 20 členů. V obou závodech děti ukázaly, že na soustředění makaly a vyplatilo se :).

V prvním závodě, běhu, jsme obsadili hned 8 míst na stupních vítězů. Na 1.místě se umístili Mates Přibyl a Tonča Pantůčková, na 2.místě Cilka Pupišíková, Albert Bednář a Val Steinhauserová. 3.místo obsadili Ema Lišková, Dominik Keznikl a Bára Míková.

Odpoledne pokračoval závodní den suchým slalomem, kde jsme obsadili hned 4 první místa- Cilka, Mates P., Tonča a Kuba T., jedno druhé místo- Berťas a jedno třetí místo- Dominik.

Velká gratulace všem ke stupňům vítězů a především Berťasovi, který se v konkurenci 21 závodníků ve své kategorii dvakrát umístil na super druhém místě, a Matesovi P., který suverénně vyhrál oba dva závody.

Doufáme, že i na dalších závodech návažeme na tyto super výsledky.

26.8.-1.9.2018

Již tradičně se na konci letních prázdnin konalo kondiční soustředění oddílu. Po spokojenosti z minulého roku jsme opět zvolili destinaci Zubří na Vysočině. Soustředění se zúčastnilo víc než 25 dětí a spolu s trenéry Romanem, Bárou, Šimonem a Dominikem ho všichni úspěšně zvládli. Počasí nám přálo a děti si pořádně zamakaly.

Pondělí jsme pobyt zahájili všestranným tréninkem v areálu - běh, posilování, koordinace a hry. Druhý den myšáci potrénovali jízdu na kole, žáci trénovali suchý slalom na první závod sezóny, který se uskuteční začátkem září, a vyjeli si na kole na oběd.

Ve středu dopoledne myšáci vyzkoušeli traily v okolí Nového Města na M. a žáci pokračovali trénink suchého slalomu do kopce i z kopce. Na oběd se obě skupiny potkaly ve Vysočina aréně a vylepšovaly svoje dovednosti na inline bruslích. Odpoledne děti trénovaly rovnováhu a koordinaci, která nepatří mezi jejich silné stránky J

Z důvodu nepříznivé předpovědi počasí jsme oddílový přebor v duatlonu uspořádali už ve čtvrtek dopoledne. Všichni členové si navzájem porovnali svoje běžecké a cyklistické dovednosti. Ke konci soustředění se k nám přidali i nový trenéři - Petr Meloun a Tomáš Svoboda a seznámili se navzájem s dětmi.

Poslední den soustředění se obě skupiny střídavě vydaly na kolo, zatímco žáci okusili místní traily a navštívili místní muzeum lyží rodiny Slonkových, tak myšáci posilovali, odpoledne si trénink vyměnily, myšáci si udělali vyjížďku na kole a žáci naopak posilovali. V sobotu jsme soustředění ukončili již dopoledne, myšáci odjeli hned po snídani a žáci si na rozlučku posílili břišní svaly :).

Doufáme, že děti měly pestrý a náročný program, který se jim líbil, kvalitně potrénovaly. Zároveň pevně věříme, že v přípravě budou pokračovat dál a že se se to projeví na výsledcích v podzimních přípravných závodech.

Výsledky duatlonu najdete v sekci výsledky.

BM

(24.5. 2018 - 27.5.2018)

Bikování – plavání – běhání – kondiční tréninky = Bike Camp Jedovnice 2018 / Soustředění Myšáci č. II.

Penzion Nike v Jedovnicích nám poskytl na celé 4 dny super zázemí a my každý den vyráželi na kola do okolí. V pátek se jeli Myšáci rozjezdit na místní traily, kde předvedli, že fyzicky i technicky jsou na tom skvěle. Sobotní výlet na Velkou Dohodu, kde na všechny odvážné a nad 25 kg vážící čekalo za odměnou „proletění se“ nad kamenolomem. Zážitek veliký.

Každý den nechyběly ani ranní kondiční tréninky se Šímou a Tadeášem a večerní koupání v rybníku.

A jelikož sil neubývalo ani dětem a kupodivu ani dospělým, ti, co nemuseli odvážet auto, jeli KOLMO do Brna. Motivací pro všechny byl cíl cesty – bazén v Soběšicích. Ve zdraví dojeli všichni!!!

A na závěr důkaz, že jsme toto soustředění brali opravdu vážně – najeto 150 km / 2000 vm – krásná práce!

Myslím, že tímto můžeme tradici tohoto bikového soustředění považovat za zahájenou! (J)

(27.4.2018 - 1.5.2018)

Prvotní plán ukončit zimní lyžařskou sezónu Myšáků „vylyžováním se“ na Pradědu  díky letním teplotám úplně nevyšel, a tak jsme ho operativně změnili na „vychození se“.

Sobotní výlet na Praděd přes Barborku údolím Bílé Opavy a zpět Velkým kotlem do Karlova byl toho důkazem a zvládli jej všichni Myšáci i dospěláci nad očekávání. V neděli, zatímco rodiče si užívali slunce a den volna, děti si vzal do parády Šimon a naordinoval jim super dvoufázový kondiční trénink.

Pondělí jsme vyrazili na výšlap na Dlouhé stráně. Po zdolání sjezdovky v Koutech (která je neuvěřitelně dlouhá a prudká), jsme si výlet „zpestřili“ záchranou psa, který uklouzl do vodní nádrže a nemohl ven. Zde se potvrdil teamový duch našeho oddílu a neuvěřitelně rychle zorganizovaná záchranná akce. Ještě jednou obrovské díky všem majitelům mikin, bund, vodítek a zejména majitelům samotným. Bekča se už opět těší plnému zdraví.

Po tomto adrenalinovém zážitku ihned následoval druhý, protože objednané koloběžky na sjezd zpět do Ski areálu Kouty sice dorazily na čas, ale na čas také dorazila bouřka, kterou předpovídaly radary. Ale ani této výzvy se většina Myšáků nelekla a „užila si“ 17 km sjezd v dešti a zimě.Večer přišlo na řadu tradiční opékání špekáčků za účasti několika čarodějnic. Všechny se dožily rána, všichni se dalšího dne po kondičním tréninku rozjeli do svých domovů, aby začali připravovat kola na soustředění číslo 2. – Bike camp Jedovnice.

Krásná akce, plná skvělých dětí, rodičů, výletů a trénování. Díky všem! (J)

(28.4-2.5.2018)

Po dlouhé sezóně se největší nadšenci oddílu rozhodli jet se ještě vylyžovat na konci sezóny na rakouský ledovec Kaprun a užít si super podmínky na lyžování.

Zatím co první část dne jsme vždy trénovali volné jízdy ve vysokých nadmořských výškách a v teplém oblečení, odpoledne jsme si vždy zpestřili nějakým sportem, fotbalem, bruslemi v Zell am See nebo běháním po Piesendorfu, v krátkém rukávů a v 20 stupních.

Počasí nám skutečně přálo, jen škoda, že na ledovci nebyli trochu „zimnější“ podmínky.

Věříme, že děti se toto soustředění hodně užily i díky pestrému programu, které nám umožnil delší sluneční svit a také si zkrátily pauzu bez lyžování mezi sezonámi.

(BM)

Dlouholetá členka našeho oddílu, Tereza Zahálková se stala vítězkou Českého poháru v alpských disciplínách, celosezónní soutěže ve FIS závodech v ČR.  O prvenství bojovala do poslední chvíle a nakonec se ji podařilo vyhrát o 39 bodů před Anetou Vetrovou (SA Špindl) a 45 bodů před Ivou Křížovou (LK Ski Zlín Charvátová). Slavnostní vyhlášení se uskutečnilo v rámci Mistrovství ČR ve Špindlově mlýně 24.3.2018.

Toto vítězství si Terka zasloužila za ty dlouhé roky, které věnovala lyžování, za všechna ta ranní vstávání, tisíce najezděných tyčí, stovky hodin strávených v aute na cestě za tréninkem.

Mezi muži vyhrál český reprezentant Ondřej Berndt, na 2.místě se umístil další reprezentant Filip Forejtek a 3. byl Martin Štepán.

Terka své vítěztví komentovala následovně: „Když už probíhalo vyhlášení, tak mi začalo docházet, že by to mohlo vyjít nejlíp. A to hlavně proto, že přijel můj táta a ten by asi jen tak nepřijel. Překvapená jsem byla hodně. Strašně mě to potěšilo a je to taková odměna nejen za tuto sezónu, ale za všechny. Je to můj největší úspěch. Pořád mám pocit, že to hodně lidí vnímá, že to jsou jen posbírané body, že jsem prostě ty závody jen objela, ale takových tam bylo víc, co je v uvozovkách jen objelo. A já jsem přesvědčena, že bez dostatečně kvalitních výsledků a pár povedených závodů bych to nemohla vyhrát, takže to bylo docela zasloužený.“ Kterého výsledku si v letošní sezóně váží vítězka nejvíc? „Třetího místa z Albrechtic v obřáku, kdy jsem si vyjela i své nejlepší body.“

Doufáme, že Terka v budoucnosti naváže na tento skvělý výsledek a budeme o ni ještě slyšet v rámci českého lyžování.

Více info o celkových výsledcích zde.

(25.3. a 1.4.2018)

25.3.2018 se ve Velkém Meziříčí konal veřejný závod, kterého se zúčastnila nejmladší závodnice klubu, Emička Lišková. Díky menšímu počtu závodníků oproti LPV či JMLP jeli tentokrát všichni závodníci 3 kola, přičemž nejhorší výsledek se škrtal. Ema zajela první dvě kola obstojně, ve třetím, kdy už trať byla poměrně rozbitá, bohužel spadla. Nicméně výsledek stačil na 5. místo a především už zvládla trať sama bez předjezdce, což je první krok k úspěšné příští sezóně.

1.4.2018 na Velikonoční neděli odjela Emička reprezentovat také na tradiční "Velikonoční vajíčko" na Praděd. Tento závod je určen pro kategorie myšáků, přípravky a předžáků a byl závodníky hojně zastoupen, proto tentokrát měli všichni pouze jeden pokus. Na Pradědu děti trochu potrápilo počasí, především ráno, kdy myšáci startovali. Foukal silný vítr, byla mlha, v horní části sjezdovky viditelnost sotva k další brance. Emča vyjela na trať s číslem 12, už řádně ošlehaná větrem a v místní konkurenci si vybojovala hezké 5. místo, takže gratulace k oboum výsledkům :).

(KL)

Zauchensee - závody KIDSCUP 2018

21.-25.3.2018

Jako již tradicně na závěr sezóny se vydáváme s dětmi ročníků 2004-2010 na jeden z největších závodů v evropě pro tyto věkové kategorie - Kidscup trophy do našeho "druhého domova" do Zauchensee. Tohoto závodu se každoročně účastní více jak 800 dětí, prostě skvělá atmosféra, organizace, konkurence a pokud se ještě přidá hezké počasí, jak tomu bylo i letos, tak mají děti opravdu naco vzpomínat.

První dva dny trénujeme volně i v branách, o víkendu jsou na plánu závody - v sobotu skikros, v neděli obřák. Protože se nám letos nepodařilo sehnat ubytováni přímo v Zauchensee, musíme dojíždět z Flachau a tedy musíme brzo vstávat, zejména když ze soboty na neděli se měnil čas na letní - takže vstáváme v 5:30 !!! Ještěže sezóna končí :-) :-):-)

Sobotní skikros začíná skvěle - Tonička Pantůčková, která se účastní této akce poprvé a startuje s číslem 13, obsadila krásné 2.místo. Mooooc gratulujeme!!! Na vyhlášení vítězů jí cenu předávaly takové celebrity světového lyžování jako jsou Manuel Feller a Marco Schwarz. I ostatní děti zajely super, např.  - Berťas skončil 25., Tobiáš 16.

V neděli nás čeká obřák - a zase řádí Tonička, která si opět vyjela bednu, tentokrát bere bronz. A další děti se také v silné konkurenci neztratily - Mates Toman si vyjel 25. místo, Berťas 30., Venda Pantůček 50., Kuba Toman 36.

Tímto závodem končí letošní závodní sezóna, která jednoznačně byla nejúspěšněší v "novodobé" historii našeho oddílu a doufáme, že příští rok tyto výsledky ještě překonáme :-)

(RANK)

(24.-25.3.2018)

Zatímco mladší členové oddílu brázdili svahy rakouského Zauchensee, starší, Jakub Zítka a Valentina Steinhauserová si zazávodili na svých posledních žákovských závodech (příští rok už budou junioři). Oba dva se zúčastnili finále Poháru Orlických hor v Říčkách, kde bojovali o stupně vítězů v celkovém hodnocení poháru. Navíc se Kuba ještě v sobotu zúčastnil Sudetského poháru, kde vyhrál- „jak jinak ?“ :)

V Říčkách nebyla Val stoprocentně zdravá, i přesto se rozhodla startovat - co obdivujeme :), bohužel nakonec nedokončila závod a v celkovém hodnocení se umístila na 5. místě. Škoda toho závodu- jen kousek chyběl ke stupňům vítězů v celkovém hodnocení. Kuba potvrdil svoji víkendovou formu a závod opět vyhrál. Co do celkového hodnocení, tak tam obsadil skvělou 3. příčku i přesto, že startoval jen ve 2 závodech, takže velká gratulace k celé úspěšné sezóně. Podrobnější výsledky z finále a celkové výsledky najdete zde.

Starší příspěvky:12345678910111213141516171819

kondiční tréninky žáků budou následovně:

ČTVRTEK 16.30-18.00 v areálu VUT Pod Palackého vrchem

NEDĚLE začátek cca 17.30- 19.00, místo dle domluvy

kondiční tréninky myšáků budou následovně:

ČTVRTEK 16.30-18.00 na VUT (Palačáku).

NEDĚLE na VUT -Začátek v 17hodin, konec v 18:30, tyto tréninky se konají tehdy, jsou-li vypsány v sekci "kalendář akcí" a je potřeba se přihlásit na webovkách nejpozději v pátek večer.

katalogy jsou v sekci dokumenty, případně zde

cenníky byli zaslány mailem

DEADLINY:

31.3. na všechny produkty

aktuálni stav je v sekci výsledky (2018/2019)
kontakt

SKI KLUB JUNIOR BRNO z.s.